1.5.2015

loppu

tämän blogin loppu on tullut.
se on monesti ollut mielessäni,
silti en ole rohjennut tehdä asialle
mitään, sillä tällä blogilla on sellaista
tunnearvoa tavoilla, joita en osaa sanoin
selittää. jokainen vuosi on ollut
jollain tavalla erilainen, blogini ja eritoten
minä olemme muuttuneet siinä samassa.
minulla oli unelmia jatkaa tätä blogia vielä
pitkälle tulevaisuuteen saakka, mutta
kaikki ei aina mene niinkuin luulisi.
kokoajan harveneva postausväli on
johtunut suurimmaksi osaksi siitä,
että en yksinkertaisesti
pysty enää tähän. en enää ole
pelkkä anonyymi netin syövereissä
(ollut pitkään aikaan),
vaan monet ihmiset ovat jotenkin yhdistäneet
minut oikeaan henkilöllisyyteeni.
pari heistä ovat tärkeitä ystäviäni,
ja minua on alkanut erityisesti viimeaikoina
ahdistamaan enemmän ja enemmän se,
että he (ja tiedettävästi jotkin muutkin
henkilöt) pystyvät lukemaan täältä
henkilökohtaisia ja erittäin arkoja
asioita elämästäni ja ajatuksistani
ja samalla seurata elämääni netin ulkopuolella.
tottakai tahdon olla rehellinen ystävilleni,
mutta tämä blogi on liikaa, sillä se
koostuu lähes kokonaan negatiivisista
asioista elämässäni, ja minä olen tottakai
paljon muutakin kuin sairauteni.
ajatus kirjoittaa tänne tuntuu kokoajan
vain enemmän väärältä,
joten olen tehnyt päätöksen luoda
lähitulevaisuudessa uuden blogin ja
aloittaa alusta. tämän blogin jätän luultavasti
joksikin aikaa näkyviin, mutta uskon
jossain vaiheessa piilottavani sen kokonaan.

teitä lukijoita on kertynyt vuosien varrella
uskomaton määrä, ja olen niin kovin
pahoillani että katoan nyt seuraavaan
blogiini ja ainoa mitä teille voin sanoa
on: suuri lämmin kiitos ja hyvästi.
minusta on tuntunut etten ole ollut
tarpeeksi aktiivinen kertomaan, miten
paljon teidän omien kokemuksien
jakamisenne ja virtuaalitsempit ovat
piristäneet ja takoneet minuun toivoa
paremmasta elämästä.
kiitos siis niistä.

6 kommenttia:

  1. Jää myös kaipaamaan todella paljon :'( Toivottavasti uusi blogisi osuu silmiini, jos joskus sellaisen teet. Tsemppiä jatkoon todella paljon <3 <3

    VastaaPoista
  2. Kaikkea hyvää, toivottavasti menee hyvin.

    VastaaPoista